"Gamle" elever møter nye

reunion

reunionFor første gang har vi invitert tidligere elever fra mange år tilbake, og responsen var god. Over 20 av våre tidligere elever kom og delte sine erfaringer med hverandre, med nåværende elever og lærere.

Med så mange tidligere elever fikk vi se mangfold av interesser. Mange har begynt å studere og fortalte om sine erfaringer med både studiene og livet som student. Andre gikk rett ut i jobb etter Kongsskogen og trives med det. Noen har flyttet til andre byer og tettsteder. Ganske mange har flyttet i egen leilighet, fått samboer og kjæledyr. Noen har også fått barn.

Senere denne uka følger vi opp med Kick-off for Go Campus-våren. Det blir Vaffelmøte med informasjon om vårens planer. Rådgiverne kommer også med informasjon angående søknad til høyere utdanning.